Peluncuran Steam di ChromeOS Resmi Ditunda

by

Memainkan permainan kekinian dengan cara sah serta sah kelihatannya ialah perihal yang tak mungkin, paling tidak buat dikala ini di sistem pembedahan ChromeOS. Peresmian aplikasi Steam di ChromeOS sah ditunda, kelihatannya raksasa Google belum betul- betul sedia buat hadirkan Steam pada sistem pembedahan itu.

Artikel Jalankan Steam di ChromeOS

Tadinya, raksasa itu berencana buat mengganggu kedatangan Steam di ChromeOS pada kegiatan Permainan Pengembang Summit yang hendak berjalan senin depan. Tetapi, tidak tahu disebabkan sesuatu perihal, konsep itu saat ini sah ditunda, serta diganti status- nya jadi‘ coming soon’.

Baca Juga :

Bersumber pada Google Pengembang yang dapat diamati lalui film di atas, tegaskan kalau Steam di ChromeOS cuma buat Chromebooks berspesifikasi khusus. Aplikasi Steam Alpha yang dikhususkan buat sistem pembedahan besutan Google kelihatannya memerlukan durasi lebih lama buat betul- betul maksimal.

ADVERTISEMENT

Lewat halaman sokongan Chromebook, tercatat data terkini Mengenai peresmian Steam di ChromeOS yang sah ditunda itu.

Sokongan Steam Di Chromeos

“ Halo komunitas Chromebook. Begitu juga yang sudah kamu tahu, pihak kita tengah bertugas dengan Valve buat memboyong aplikasi Steam ke dalam ChromeOS. Kita tidak adem buat hadirkan sokongan alpha ke dalam ChromeOS buat Chromebook yang memenuhi standar kita. Silahkan lihat forum dengan cara teratur buat menemukan data.”

Banyak yang Nantikan Kedatangan Steam di ChromeOS

Berdialog durasi, kelihatannya Google memanglah cerdas mengulur durasi, tidak tahu buat alibi apa. Raksasa itu sesungguhnya sudah agendakan sokongan Steam pada sistem operasinya apalagi mulai dini tahun 2020 dahulu. Sayangnya, tidak terdapat data serupa sekali dari mulut Google hingga kembali di wacanakan kembali tahun ini.

Baca Juga :   Steam Upgrade Lunar New Year Sale Menjadi Spring Sale, Ini Jadwal Baru Diskon Tahunannya

Walaupun begitu, banyak yang nantikan kedatangan Steam di ChromeOS terlebih dikala ini di mana Chromebook telah mulai lumayan punya nama baik. Tetapi, dengan kembali ditundanya kedatangan Steam Alpha itu, diharapkan aplikasi hendak betul- betul terbebas dari kasus remeh- temeh.

Apabila memanglah betul tengah dibesarkan, sepatutnya pihak Google bagikan peluang pada komunitas buat percepat implementasinya, bukan?

No More Posts Available.

No more pages to load.